سلامتیورزشی

برترین سالنهای تنیس در اصفهان

برترین باشگاه های تنیس در اصفهان

سالم ترین و خوشمزه ترین اسنک امتحان کن و مشتری دائم اسنک فدک شو

برترین باشگاه های تنیس در اصفهان

تنیس ورزشی هدفمند و پرتلاش است که اگر بخواهید آنرا بصورت حرفه ای دنبال کنید و به مسابقات جهانی راه یابید لازمه آن داشتن یک باشگاه مجهز و مربی حرفه ای و کاربلد است که شما را در این راه یاری کند از اینرو ما در صدد برآمدیم تا سه باشگاهی که از نظر کاربران بالاترین امتیاز را اخذ کرده اند به شما معرفی کنیم.

برترین سالنهای تنیس در اصفهان
برترین سالنهای تنیس در اصفهان

برترین سالنهای تنیس در اصفهان

۱- باشگاه تنیس آبشار ۲ اصفهان

باشگاه تنیس آبشار دوم با مدیریت آقای دهقانی در سال ۱۳۹۱ احداث شده و دارای۶ زمین خاکی و بصورت روباز میباشد این باشگاه تنیس مکانی پر هیجان و مفرح با مدیریت خوب مجموعه ،و مربیان دلسوز و حرفه ای از جمله آقای فرشاد طلاور امتیاز بسیار خوبی از کاربران خود دریافت کرده است باشگاه تنیس آبشار ۲ هم بصورت تلفنی و هم اینترنتی قابل رزرو شدن است و هم برای آقایان هم بانوان کلاسهای عمومی و خصوصی برگزار میکند. ساعت کاری مجموعه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب است.

برترین سالنهای تنیس در اصفهان
برترین سالنهای تنیس در اصفهان

آدرس باشگاه تنیس آبشار ۲ اصفهان: اصفهان ،خیابان آبشار دوم _ نرسیده به میدان غدیر مجموعه ورزشی آبشار اصفهان.

تلفن باشگاه تنیس آبشار ۲ اصفهان: 09131112690

۲- باشگاه تنیس جمالیان اصفهان

این باشگاه زیر نظر بنیان گزار تنیس نوین اصفهان جناب آقای جمالیان اداره میشود که دارای مدرک مربیگری level1 جهانی فدراسیون و رنکینک ۵ کشوری تنیس هستند. از مزایای این باشگاه میتوان به انجام برگزاری مسابقات تنیس در همه رده های سنی مربیان زبده با لول بالا، داشتن زمین سرپوشیده، داشتن چتر و صندلی برای بازیکنان ،انجام کلاسهای گروهی و خصوصی پارکینگ ،حمام، بوفه، رستوران و… اشاره کرد این باشگاه همچنین برای مقطع کودکان و بزرگسالان کلاسهای آموزشی تنیس از مقدماتی تا پیشرفته را ساپورت میکند.

آدرس باشگاه تنیس جمالیان اصفهان: اصفهان ،خیابان کارگر، درب شهید رجایی اداره فنی و حرفه ای
تلفن باشگاه تنیس جمالیان اصفهان: 091311151588_09132277536
اینستاگرام باشگاه تنیس جمالیان اصفهان: jamalian-teennis-club

برترین سالنهای تنیس در اصفهان
برترین سالنهای تنیس در اصفهان

 

۳- خانه تنیس ملل اصفهان

باشگاه تنیسی که با نام خانه تنیس بین الملل از سال ۱۳۹۳شروع بکار کرد و از همان آغاز سعی بر این داشت تا ورزش تنیس را بصورت حرفه ای در بین دوستدارانش در اصفهان و مخصوصا بانوان بشناساند مخصوصا با استفاده از مربیان زبده و کار بلد وانجام مسابقات کشوری بانوان این رقابت‌ها شروعی تازه بود تا خانه تنیس ملل یکی از باشگاه‌های اصلی اصفهان برای برگزاری مسابقات حرفه‌ای شود چرا که اصفهان یکی از قطبهای مهم ورزش تنیس کشور است و باید بیشتر به این ورزش پرداخته شود. این باشگاه پنج زمین دارد که سه زمین از آنها ویژه بانوان بوده و دورتادور آنها پوشیده است
بانیان خانه تنیس ملل دو هدف عمده را دنبال می‌کنند.

برترین سالنهای تنیس در اصفهان
برترین سالنهای تنیس در اصفهان

۱- تغییر دیدگاه افراد نسبت به ماهیت ورزش تنیس و شناخت آن

۲- تقویت ورزش تنیس در شهر اصفهان و در سطح کشوری

یکی از ویژگی‌های باشگاه ملل تنیس اصفهان فعالیتهای پیگیر و مستمر آن است که تقویم و رتبه بندی درون سازمانی نیز دارد همین امر سبب میشود تا در طولانی مدت پیشرفت افراد بیشتر شده و به آنها انگیزه لازم را بدهد.از دیگر امتیازات این باشگاه برگزاری مسابقات در رده های مختلف سنی بوده که تا به امروز بازخورد خوبی نیز داشته این مسابقات که در رده‌های سنی زیر 12 سال، زیر 14 سال، زیر 16 سال و زیر 18 سال برای دختران و پسران برگزار شد حدود 500 نفر شرکت کننده داشت و بسیار مهم بی‌سابقه بود. از دیگر ویژگیهای باشگاه تنیس ملل اصفهان میتوان به ورزشکاران زیر ۱۸سال آن اشاره کرد که در مسابقات کشوری و آسیایی شرکت کرده اند و دارای رتبه و مقام هستند افرادی چون امیرمسعود شیخ‌ زاده، زهرا قره‌داغلی و صهبا ولایی. از مربیان درجه یک خانه ملل که با این باشگاه تنیس همکاری دارند میتوان به جناب آقای شهاب راتق و خانم شیخ صراف اشاره نمود که هردو از نفرات برتر کشوری هستند.

برترین سالنهای تنیس در اصفهان
برترین سالنهای تنیس در اصفهان

آدرس خانه تنیس ملل اصفهان: خیابان هزار جریب، خیابان کارگر، پایگاه هوانیروز شهید وطنپور

تلفن خانه تنیس ملل اصفهان: 03136701801

سوالات متداول

  • چگونه می توانم بهترین انتخاب را داشته باشم؟

    در شهرنظر به راحتی می توانید نظرات و تجربه دیگران را مطالعه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در شهر نظر در تلاشیم بهترین ها را به شما معرفی کرده و چه بهتر که این موارد با نظرات مردم همراه باشید.

  • اطلاعات این مراکز مانند آدرس و شماره تماس موجود است؟

    تمامی مراکز معرفی شده در شهر نظر با آدرس و شماره تماس می باشد و اطلاعات لازم برای برقراری تماس موجود است. روی لینک کلیک کنید تا بهترین ها را داشته باشید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دکمه بازگشت به بالا