دکوراسیون

پرده فروشی های معتبر اصفهان

پرده سرا های معتبر اصفهان

سالم ترین و خوشمزه ترین اسنک امتحان کن و مشتری دائم اسنک فدک شو

پرده فروشی های معتبر اصفهان

همانطور که می دانید، شهر اصفهان از آن دسته شهرهایی است که در زمینه تولید انواع پارچه، زبانزد می باشد و می تواند پارچه های گوناگونی را در کیفیت های متنوع تولید نموده و به بازار عرضه نماید. پرده فروشی های معتبر اصفهان در این شهر، توانسته اند، فروش خوبی داشته باشند و از تمامی شهرهای ایران برای خرید پارچه مورد نظر خود به اصفهان مراجعه می نمایند. هرچه کیفیت پارچه های تولیدی و به فروش رسانده در یک شهر بیشتر باشد، بدون شک آن شهر می تواند در گروه معروف ترین شهرها از نظر کیفیت و فروش بیشتر پارچه های پرده ای قرار گیرد. هر پرده فروشی از یک روش خاصی برای فروش آن چه در نظر دارد، استفاده می کند و ممکن است برندهای مختلفی را در هریک از آن مغازه ها بیابید که می توانند پاسخگوی نیاز شما مشتریان محترم باشند.

پرده فروشی های معتبر اصفهان
پرده فروشی های معتبر اصفهان

10 بهترین پرده فروشی اصفهان

اگر به دنبال این هستید که 10 بهترین پرده فروشی اصفهان را بیابید و سپس بر اساس آن لیست، نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام داشته باشید، لازم است تا اطلاعاتی را در این زمینه کسب کنید تا بتوانید از میان آن ها بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. جهت پیدا نمودن بهترین پرده فروشی ها در این شهر، می توانید از روش اینترنتی استفاده کنید و تنها با یک سرچ ساده در فضای اینترنت، می توانید به راحتی با این پرده فروشی ها آشنا شوید.

پرده فروشی های معتبر اصفهان
پرده فروشی های معتبر اصفهان

نکته مهم در مورد بهترین پرده فروشی ها، این است که تمامی آن ها نیز با توجه به نظرات مردم و خریداران مشخص می شوند و لازم است درصد رضایت مشتریان هر پرده فروشی را بررسی نمود تا بهترین آن ها معلوم شود.

1- پرده سرای گل نرگس

آدرس پرده سرای گل نرگس: اصفهان، رهنان خیابان شهدا روبروی کلانتری ۲۵رهنان

شماره تماس پرده سرای گل نرگس: 09132085818- 03137388593


2- پارچه مبلی و پرده برند

آدرس پارچه مبلی و پرده برند: اصفهان، مارون،کنارگذر امام خمینی،خ. شریف شرقی

شماره تماس پارچه مبلی و پرده برند: 03133324242


3- پرده‌سرای خانم

آدرس پرده‌سرای خانم : اصفهان،لنبان،کنارگذر خرازی،خ آتش

شماره تماس پرده‌سرای خانم: 09131035426


4- پرده سرای مولود

آدرس پرده سرای مولود: اصفهان،همت آباد،خ آبشار سوم،خ مسرور،خ حجتیه

شماره تماس پرده سرای مولود: 03136304663


5- پرده ۱۱۰

آدرس پرده ۱۱۰: اصفهان،خیابان لاله شمالی،روبروی کوی سودان(۱۳)

شماره تماس پرده ۱۱۰: 09103149100 – 03135579348

پرده فروشی های معتبر اصفهان


6- پارچه مبلی وپرده پژمان

آدرس پارچه مبلی وپرده پژمان: اصفهان،رهنان،کنارگذر امام خمینی بین شریف شرقی و پنجاهم

شماره تماس پارچه مبلی وپرده پژمان: 09134036040


7- پرده و کاغذ دیواری اترک

آدرس پرده و کاغذ دیواری اترک: اصفهان خیابان رباط اول، نرسیده به چهارراه رزمندگان بین کوچه ۶۹ و ۷۱

شماره تماس پرده و کاغذ دیواری اترک: 09131103854


8- پرده سرای ولیصر (عج)

آدرس پرده سرای ولیصر (عج): اصفهان،عاشق آباد،کنارگذر امام خمینی،خ عاشق آباد

شماره تماس پرده سرای ولیصر (عج): 09131887471

پرده سرا های معتبر اصفهان
پرده سرا های معتبر اصفهان

9- فروشگاه پرده چی (نماینده موکت ظریف مصور اصفهان)

آدرس فروشگاه پرده چی (نماینده موکت ظریف مصور اصفهان): اصفهان،پایین دروازه،میدان احمد آباد،خ لاله

شماره تماس فروشگاه پرده چی (نماینده موکت ظریف مصور اصفهان): 03132299200


10- پارچه مبلی وپرده پاسارگاد

آدرس پارچه مبلی وپرده پاسارگاد: اصفهان،مارون،کنارگذر امام خمینی،خ. شریف شرقی

شماره تماس پارچه مبلی وپرده پاسارگاد: 03133331030 – 09131123009


پرده سرا های معتبر اصفهان
پرده سرا های معتبر اصفهان

شما نیز شاهد ده مورد برتر پرده فروشی های اصفهان هستید که تمامی آن ها با توجه به نظرات مشتریانی که داشته اند، انتخاب شده اند و این به معنای بد بودن سایر پرده فروشی ها نیست و بدون شک هر مجموعه ای در تلاش است تا بهترین و باکیفیت ترین پرده های تولیدی خود را عرضه نماید.

پرده ارزان قیمت در اصفهان

جهت خرید پرده ارزان قیمت در اصفهان لازم است تا با مشخصات و ویژگی های هر نوع پارچه های مخصوص پرده آشنا شوید و بدانید که هریک برای چه محیطی مناسب هستند تا یک انتخاب مناسب و خوب داشته باشید. دقت داشته باشید که مثلا برای خرید پرده مکان هایی همچون پذیرایی لازم است آن ها را در کیفیت های بالایی تهیه کنید.

بیشترین دید یک خانه به پرده های آن مرتبط است و می تواند نمای زیباتری را برای محیط زندگی شما به همراه داشته باشد. هرچه بیشتر تلاش خود را داشته باشید تا زیبایی این نما را حفظ کنید، برای شما بهتر است و می تواند از هر نظر منزل شما را رویایی تر کند. در کنار کیفیت بالای پرده می توانید به قیمت خوب و مناسب آن هم فکر کنید تا پرده هایی که دوست دارید در محیط شما وجود داشته باشند، علاوه بر کیفیت خوب، زیبایی و قیمت مناسبی هم داشته باشند.

پرده فروشی های معتبر اصفهان
پرده فروشی های معتبر اصفهان

ارزان ترین پرده فروشی ایران

برای این که بتوانید با ارزان ترین پرده فروشی ایران آشنا شوید باید تحقیقات بسیاری کنید تا ببینید آیا این پرده فروشی توانسته است به خوبی تمامی نیازهای مشتریان خود را رفع نماید یا خیر. در نهایت لازم است بدانید که معمولا پرده فروشی هایی که به صورت مستقیم با نساجی همکاری دارند و زیر نظر کارخانه های تولیدی انواع پارچه پرده ای فعالیت می نمایند، قیمت هایی که ارائه می دهند بسیار مناسب تر از سایر مکان های فروش پرده خواهد بود. معمولا تمامی نساجی ها برای خود نمایندگی هایی دارند که می توانند بهترین و باکیفیت ترین پارچه های پرده ای را در قیمت های بسیار مناسبی به مشتریان خود عرضه نمایند. نکته ای که باید در مورد آن بدانید، این است که این پرده فروشی هایی که در مورد آن ها صحبت کردیم، هریک با توجه به موارد بسیاری، قیمت پارچه ها را تعیین می کنند و ممکن است قیمت های متفاوتی را از این پرده فروشی ها دریافت نمایید.

پرده فروشی های معتبر اصفهان
پرده فروشی های معتبر اصفهان

پرده اقساط در اصفهان

پرده فروشی های معتبر اصفهان در نظر دارند تا با توجه به شرایط اقتصادی که بر جامعه و کشور حاکم است، نسبت به فروش آنچه تولید شده است، اقدام نمایند تا تمامی اقشار جامعه بتوانند به خوبی از پرده های باکیفیت استفاده نمایند. خرید پرده اقساط در اصفهان یکی از شرایط و مزایایی است که معمولا پرده فروشی های این مناطق برای مشتریان خود در نظر می گیرند. در حال حاضر شرایط بازار به گونه ای که ممکن است فردی نتواند به راحتی هر نوع پرده ای که نیز دارد را با قیمت مناسب و به راحتی و به صورت نقدی خریداری کند. بنابراین بایستی روش های دیگری را برای ثبت سفارشات خود پیدا کند تا با استفاده از آن روش ها، هر آن چه که نیاز است را تهیه کند. یکی از این روش های خرید این است که پرده هایی که تمایل به خرید دارد را با روش اقساطی تهیه کند و مورد استفاده قرار دهد.

پرده فروشی های معتبر اصفهان
پرده فروشی های معتبر اصفهان

اندازه گیری پنجره برای سفارش پرده

توجه نمایید که اندازه گیری پنجره برای سفارش پرده اهمیت بسیاری دارد زیرا اگر با روش نادرستی این اندازه گیری صورت بگیرد، بدون شک نتیجه ای که دریافت می نمایید، همان چیزی نخواهد بود که به دنبال آن بوده اید. توجه داشته باشید که اندازه گیزی پنجره نباید فقط به این صورت باشد شما قاب پنجره را اندازه بگیرید بلکه بایستی چیزی در حدود ده تا بیست سانتی متر از لبه های قاب پنجره فاصله بیندازید. زیرا پرده باید خارج از قاب پنجره نصب شود و اگر به آن شکل اندازه گیری خود را انجام دهید، هیچ جلوه ای ندارد و حتی می توان گفت که دوخت پرده هم خراب شده است و لازم است در نصب آن تجدید نظری داشته باشید. اگر به هر دلیلی نمی توانید اندازه گیری های مورد نظر را به صورت دقیق انجام دهید، از خود پرده فروش محترم بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

پرده فروشی های معتبر اصفهان
پرده فروشی های معتبر اصفهان

مزایای خرید اینترنتی پرده

در رابطه با مزایای خرید اینترنتی پرده باید بگوییم که با استفاده از این روش، دیگر نیازی نیست که کل بازار و پرده فروشی های سطح شهر را برای پیدا کردن مدل و جنس مورد نظر خود بگردید و تنها با سرچ در اینترنت می توانید به راحتی هر آن چه که نیاز دارید را پیدا کرده و خریداری نمایید. در خریدهای اینترنتی نیازی نیست که حتما در همان شهر پرده فروش حضور داشته باشید و می توانید از هر شهری جهت ثبت سفارش خود اقدام کنید و به این ترتیب، خریدهایی با رضایت بالا در اختیار خود داشته باشید.

پرده سرا های معتبر اصفهان
پرده سرا های معتبر اصفهان

از مهم ترین مزایای این روش می توانیم به صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافی و جانبی آن اشاره کنیم و همچنین می توانید به راحتی با مراجعه به سایت های فروش پرده، از نظرات مشتریان قبلی مطلع شوید و به راحتی تصمیمات لازم را در خرید از آن مجموعه بگیرید. خرید اینترنتی می تواند برای شما علاوه بر تمامی مزایایی که بیان داشتیم، قیمت مناسب تری هم به همراه داشته باشد که در این صورت، شرایط خرید برای شما بسیار بهتر خواهد بود.

پرده سرا های معتبر اصفهان
پرده سرا های معتبر اصفهان

خرید اینترنتی پارچه پرده ای ارزان

خرید اینترنتی پارچه پرده ای ارزان به این صورت است که شما می توانید در هر زمانی که تمایل دارید، به سایت های فروش انواع پرده مراجعه نمایید و سپس به بررسی قیمت های آن ها بپردازید. این مقایسه قیمتی در آن واحد برای چندین سایت امکان پذیر است و هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد. این مقایسه می تواند هم از نظر قیمت باشد هم این که به بررسی کیفیت و جنس های مختلف و برندهایی بپردازید که پرده فروشی ارائه می دهد و بسیار پراهمیت هستند زیرا ممکن است در یک مجموعه با قیمت کمتری روبرو شوید در حالی که مجموعه ای دیگر همان طرح پارچه را با قیمت بالاتری اراده می دهد. در این زمان بایستی بررسی نمایید که علت تفاوت قیمت چیست و آن ها را از نظر کیفیت و جنس بررسی و مقایسه نمایید.

پرده سرا های معتبر اصفهان
پرده سرا های معتبر اصفهان

خرید و فروش انواع پرده در سایت های اینترنتی

پرده فروشی های معتبر اصفهان معمولا با توجه به شرایط بازار، روش های خرید و فروش متفاوتی را تجربه می کنند تا با توجه به نیاز مشتری بتوانند به ارائه خدمات خود اقدام داشته باشند. خرید و فروش انواع پرده در سایت های اینترنتی هم اکنون طرفداران بسیاری دارد و می توانید به راحتی هر آن چه در این زمینه نیاز دارید را خریداری نموده و مورد مصرف قرار دهید. در حال حاضر شاهد این هستیم که نساجی ها و همچنین پرده فروشی ها، هریک برای خود نسبت به راه اندازی سایت های اینترنتی اقدام کرده اند و از آن طریق به معرفی کالاهای خود به همراه بیان توضیحات و نظرات مشتریان قبلی پرداخته تا مشتریان جدید راحت تر بتوانند در این رابطه تصمیم گیری کنند و خرید خوبی داشته باشند.

پرده سرا های معتبر اصفهان
پرده سرا های معتبر اصفهان

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گالری پرده ارکیده اصفهان
    ۱۲ سال سابقه اجرایی و ۵ سال گارانتی خدمات شستشو
    گالری ارکیده واقع در خیابان شریف واقفی اصفهان به عنوان تامین کننده انواع پرده لوکس و کلاسیک اصفهان در مجموعه دکوراسیون داخلی پالادیوم فعالیت دارد.

    پرده سرای پالادیوم ( گالری ارکیده) با بیش از ۱۲ سال سابقه فروشگاهی و اجرایی و بیش از ۱۰۰۰ مدل تنوع پرده ایی(آستر، حریر، مخمل، یالن های دکوری پتینه، زبرا و…) با گارانتی۵ ساله خدمات شست و شو درخدمت مشتریان پالادیومی به صورت پرداخت ویژه نقد و اقساط میباشد.

    نمایندگی انحصاری کارخانه Semart ترکیه در استان اصفهان
    نمایندگی انحصاری کارخانه ULTRA دوبی در استان اصفهان
    عاملیت اصلی برندهای Bera، Versace، Shine، Unic، LV، Dior، Pasha
    طرف قرارداد با ارگانهای دولتی مخابرات/کارخانه فولاد مبارکه سپاهان/کارخانه ذوب آهن اصفهان/آموزش و پرورش و…

    پرده زبرا
    پرده رومنس
    پرده شید
    پرده حریر
    پرده حریر پلیسه دار
    پرده پانچی
    پرده لوردراپه

    تماس با ما
    ۰۹۱۳۳۸۸۶۰۰۷ – ۰۹۱۳۸۲۸۲۲۳۵

    شعبه ۱: اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان شریف واقفی، نرسیده به چهارراه گلزار جنب پاساژ کیان

    شعبه ۲: اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان شریف واقفی، نرسیده به چهارراه گلزار جنب املاک تاج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا