زیبایی

بهترین ناخن کار اصفهان از دید مشتریان

بهترین ناخن کار اصفهان از دید مشتریان

سالم ترین و خوشمزه ترین اسنک امتحان کن و مشتری دائم اسنک فدک شو

بهترین ناخن کار اصفهان 1401

امروزه اگه به سالن های زیبایی سری بزنیم میتوانیم فردی را پشت میز ببینیم که نشسته و با صبر و حوصله دارد روی ناخن های طرف مقابلش طرح و نقشه زیبایی میزند خیلی وقتا از رنگ استفاده میکند و یا با آرامش خاصی آنها را سوهان میکشد. شاید برای کسانی که با این حرفه آشنا نباشند جای سوال باشد که این افراد که اتفاقا تعداشان زیاد شده و در هر آرایشگاهی به چشم میخورند چه شغل و سمتی دارند جا دارد بگویم که به این افراد ناخن کار گفته میشود این شغل به مرور زمان و بنا به درخواست بسیاری از بانوان که به زیبایی ناخنهایشان علاقه دارند شکل گرفته است. معمولا وقتی خانمها دوره ای از استرس را طی می‌کنند و دوست دارند به رویای یک زندگی شاد و بی‌غم برسند بعد از خرید که گزینه اول به حساب می‌آید به سراغ گزینه دوم که آرایشگاه است میرسند میل به زیبایی در خانمها آنقدر بالا میرود که حتی از تزیین و رنگ بخشیدن به ناخنها هم نمی‌توانند بگذرند البته در برخی مواقع وجود ناخن‌های بسیار کوتاه یا با صدفهای کوچک با ظاهری ظریف و شکننده وشکل نامناسب هم به اوج گرفتن این شغل کمک بسیاری کرده است آن هم در این دوران که خانمها همپای آقایان کار میکنند و خودشان نه تخصص و نه وقت لازم را برای رسیدگی به اینکار دارند شغلی که نیاز به صبر ،حوصله خلاقیت و ایده پروری و مهارت بالایی دارد و معمولا آنهایی را جذب خودش می‌کندکه عاشق هنر و ظرافت‌های آن هستند.

کاشت ناخن چیست؟

بهترین ناخن کار اصفهان 1401 در واقع باید تمامی اطلاعاتی که در مورد کاشت ناخن وجود دارد را بداند. به طور کلی کاشت ناخن، زیباتر کردن ناخن‌ها است. این نوع آرایش ناخن، روش‌های مختلفی دارد که با استفاده از موادی که روی ناخن قرار می‌گیرد، باعث زیباتر دیده شدن ناخن‌ها می‌شود. البته ممکن است این زیبایی جهت برطرف کردن مشکلات ناخن نیز باشد.

بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان

انواع کاشت ناخن

بهترین ناخن کار اصفهان 1401 با انواع کاشت ناخن آشنایی کامل دارد. کاشت ناخن به طور کلی دارای دو روش پودری و ژله‌ای می‌باشد. ولی امروزه روش‌های بیشتری به آن افزوده شده است. انواع کاشت ناخن شامل موارد زیر می‌باشد:

1- پودری 2- ژله‌ای 3- اکلیلی 4- سیلک 5- میکس 6- لاک ژلیش 7- آکواریوم 8- مرمریت 9- قالبی یا دوآل 10- فرنچ 11- فیبر و یا گیاهی 12- بیبی بومر و یا هایلایت دیپینگ 13- تیپ گذاری

بهترین ناخن کار اصفهان

1- سالن ناخن نفیسه احمدی

آدرس سالن ناخن کار نفیسه احدی: اصفهان، خیابان جی، نیلوفر 6

شماره تماس ناخن کار نفیسه احمدی: 09162841915


2- سالن زیبایی نایا آرت، کاشت ناخن

آدرس سالن زیبایی نایا آرت: اصفهان، بزرگمهر، خیابان بی سیم، کوچه مدائن

شماره تماس سالن زیبایی نایا آرت: 09902774529


3- سالن تخصصی ناخن عاطفه آقالر

آدرس سالن تخصصی ناخن عاطفه آقالر: اصفهان، خیابان آزادگان، نرسیده به خیابان هشت متری

شماره تماس سالن تخصصی ناخن عاطفه آقالر: 09132152981


4- مرکز کاشت ناخن الهه اسکندری

آدرس مرکز کاشت ناخن الهه اسکندری: اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، شیخ مفید، خیابان مصلی، بن بست فاضل

شماره تماس مرکز کاشت ناخت الهه اسکندری: 09399283948


5- مرکز زیبایی نیلوفر حسنانی

آدرس مرکز زیبایی نیلوفر حسنانی: خیابان ارباب، بعد از کوچه شهرز

شماره تماس مرکز زیبایی نیلوفر حسنانی: 09134101960


6- سالن زیبایی آتنا ابراهیمی

آدرس سالن زیبایی آتنا ابراهیمی : اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، مقابل پست بانک، ساختمان اجلاس، واحد 2

شماره تماس سالن زیبایی آتنا ابراهیمی:09134056724


قیمت کاشت ناخن

بهترین ناخن کار اصفهان 1401 و یا تمامی ناخن کاران بر اساس عوامل بسیاری، قیمت کاشت ناخن را تعیین می‌کنند. این هزینه به عواملی همچون مهارت ناخن کار، مواد به کار رفته برای کاشت، نوع و مدل کاشت و مکان سالنی که در آن کاشت ناخن انجام می‌شود، بستگی دارد و قیمت کاشت ناخن را تعیین می‌کند.

مناسب ترین مدل ناخن برای انگشتان

به طور کلی بهترین ناخن کار اصفهان 1401 باید با انواع مدل‌های ناخن و کاشت آشنایی داشته باشد. در حقیقت 5 نوع مدل برای کاشت ناخن وجود دارد که شامل مربع، بیضی، تیز، گرد و بیضی مربع می‌باشد. در ادامه با هر یک از این مدل‌ها آشنا می‌شویم. هر کدام از این مدل‌ها با توجه به سلیقه‌ی مشتری انتخاب می‌شود.

1- مدل کاشت ناخن مربع

در زمانی که ناخنهای کوتاه دارید مدل کاشت ناخن مربع برای دستان شما مناسب‌تر خواهد بود و ناخن و انگشتان دست شما را به صورت کشیده نشان می‌دهد. البته بسته به سلیقه‌ی مشتری می‌تواند این مدل کوتاه، متوسط و یا بلند باشد. طراحی و رنگ‌های متفاوت بر روی این مدل ناخن‌ها نیز جلوه‌ی بسیار زیبایی به ناخن‌ها می‌بخشد.

بهترین ناخن کار اصفهان

2- مدل کاشت ناخن بیضی

مدل کاشت ناخن بیضی در واقع مدلی است که مناسب تمامی دست‌ها و انگشتان می‌باشد. این مدل کاشت ناخن، انگشتان دست را به شکل لاغر و کشیده نشان می‌دهد. افرادی که بیشتر تمایل دارند تا دستان آن‌ها کشیده‌تر نشان دهد، بهتر است از این مدل کاشت ناخن بیضی استفاده کنند.

بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان
3- مدل کاشت ناخن گرد

مدل کاشت ناخن گرد برای کسانی که انگشتان پهن و کوتاهی دارند، مناسب‌تر است. این مدل کاشت ناخن گرد باعث می‌شود انگشتان دست به صورت باریک و بلند نشان داده شود. به همین منظور کسانی که انگشتان و ناخن‌های باریکی دارند بهتر است از این مدل کاشت ناخن خودداری کنند.

بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان
4- مدل کاشت ناخن بیضی-مربع

مدل کاشت ناخن بیضی مربع، برای اغلب خانم‌ها بسیار پرطرفدار و جذاب می‌باشد. این مدل کاشت ناخن ترکیبی از مدل بیضی و مربع را دارد. اگر شما انگشتان و ناخن‌های کشیده و باریکی داشته باشید این مدل بسیار مناسب انگشتان دستتان می‌باشد و زیبایی ناخن‌هایتان را چندین برابر خواهد کرد.

بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان
5- مدل کاشت ناخن تیز

مدل ناخن تیز بیشتر برای کسانی مناسب‌تر است که ناخن‌ها و انگشتان کوچکی دارند. فردی که دارای ناخن کشیده است به هیچ عنوان این مدل کاشت برای او مناسب نمی‌باشد. در واقع این مدل به علت تیز بودن، احتمال شکستن آن وجود دارد و به همین منظور احتیاج به مراقبت بیشتری نیز دارد.

بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان

مدل کاشت ناخن 2022

بهترین ناخن کار اصفهان 1401 و یا تمامی ناخن کارها باید هر ساله با مدل‌ها و طرح‌های کاشت ناخن که مد می‌شود آشنایی کامل داشته باشند. در واقع در سال 2022 بیشتر مدل‌ها و طرح‌های ساده برای کاشت ناخن دیده می‌شود. در بخش‌های بعدی با چند مدل پرطرفدار کاشت ناخن آشنا می‌شویم.

1- مدل کاشت ناخن مربعی

مدل کاشت ناخن مربعی همان‌طور که در قسمت‌های قبلی برای شما بیان کردیم برای انگشتان و ناخن‌های کوتاه، بسیار مناسب‌تر است. مدل کاشت ناخن مربع به طور کلی مدلی است که هر نوع رنگ لاک و طراحی، از لاک روشن تا لاک تیره روی آن بسیار جذاب و زیبا می‌شود.

بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان
2- مدل کاشت ناخن کوتاه

اغلب خانم‌هایی که در محل کار و یا خانه مداوم با انگشتان و ناخن خود کار می‌کنند، ترجیح می‌دهند از این مدل کاشت کوتاه استفاده کنند. مدل کاشت ناخن کوتاه هم زیبایی خاصی دارد و هم در حین کار احتمال آسیب به آن نسبت به مدل‌های دیگر کمتر است. با یک لاک و طرح ساده نیز به زیبایی ناخن افزوده می‌شود.

بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان
3- مدل کاشت ناخن فرنچ

بسیاری از خانم‌ها در هنگام کاشت ناخن، به دنبال طرح و مدلی هستند که در عین ساده بودن جذابیت و زیبایی نیز داشته باشد. مدل کاشت ناخن فرنچ یکی از این مدل‌ها است. این مدل نیز با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف لاک، بسیار زیبا می‌شود. این مدل کاشت برای تمامی مدل‌های مختلف ناخن استفاده می‌شود و بسیار پرطرفدار است.

بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان
4- مدل کاشت ناخن هلویی

مدل هلویی همان‌طور که از نام آن مشخص است به رنگ هلویی می‌باشد. در واقع رنگ پودری که برای ناخن استفاده می‌شود، هلویی است. البته این مدل هم با پودر و هم با ژل کاشته می‌شود. این مدل در سال 2022 نیز یکی از مدل‌های بسیار پرطرفدار در بین خانم‌ها می‌باشد. اغلب افرادی که طرفدار این مدل کاشت می‌باشند، بهتر است از یک طرح بسیار ساده روی این کاشت استفاده کنند تا زیبایی ناخن چندین برابر شود.

بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان

ریمو کاشت ناخن

هر خانمی ممکن است در هر زمانی و در هر موقعیتی قرار بگیرد که مجبور شود ناخن‌های کاشته شده‌ی خود را ریمو کند. بهترین ناخن کار اصفهان 1401 و تمامی ناخن کاران این ریمو را به راحتی و بسیار حرفه‌ای انجام می‌دهند. ریمو کردن در واقع پاک کردن ناخن از تمام موادی است که روی آن قرار می‌گیرد. ریمو کردن ناخن باید توسط بهترین ناخن کار اصفهان 1401 و یک فرد حرفه‌ای انجام شود تا به صدف ناخن آسیبی وارد نشود.بهترین ناخن کار اصفهان

 

بهترین ناخن کار چه ویژگی هایی دارد؟

در واقع بهترین ناخن کار اصفهان 1401 باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد. یکی از این ویژگی‌ها توجه کردن به مشتری و خواسته‌ی او است. از دیگر ویژگی‌ها، وقت شناس بودن ناخن کار است. استفاده از مواد و محصولات مرغوب و با کیفیت دیگر ویژگی ناخن کار خوب می‌باشد. ویژگی مهم دیگر بهترین ناخن کار، احساس مسئولیت داشتن او است. داشتن خلاقیت و به روز بودن نیز از دیگر ویژگی‌های مهم و ضروری بهترین ناخن کار اصفهان 1401 می‌باشد. از مهمترین خصوصیات شغل ناخنکاری داشتن صبر و حوصله فراوان، داشتن انرژی مثبت و روحیه ای بشاش است که بسیار در جذب مشتری اهمیت بالایی دارد از دیگر خصوصیات یک ناخنکار خوب که تاثیر بسیار مهمی در ارایه یک کار بی‌نقص دارد.

  • گذراندن دوره های تخصصی و آشنایی با آناتومی و شکل کلی ناخن،
  • آشنایی با مضرات و فواید کاشت ناخن ،
  • آشنایی با انواع مدلهای ناخن و روش اصلاح و ترمیم ناخن
  • یک ناخنکار حرفه ای میبایست از مواد درجه اول و با کیفیت استفاده کرده و با جدیدترین متد های روز دنیا آشنایی داشته باشد.
  • یک ناخنکار حرفه ای میبایست به سلیقه مشتری وانتخاب بهترین گزینه با توجه به شرایط کاری و زندگی آن شخص توجه و دقت فراوان داشته باشد.

مراقبت های بعد از کاشت ناخن

بهترین ناخن کار اصفهان
بهترین ناخن کار اصفهان

بهترین ناخن کار اصفهان 1401 بعد از مراحل کاشت باید مراقبت‌های لازم را به مشتری یادآوری کند. این مراقبت‌ها باعث می‌شوند عمر کاشت بیشتر شود. برخی از این مراقبت‌ها شامل موارد زیر می‌باشد:

  • کمتر کار کردن با ناخن‌ها
  • در صورت کار کردن، استفاده از دستکش
  • دوری از حرارت، آتش و رطوبت
  • استفاده از کرم‌های مرطوب کننده روی ناخن‌ها
  • استفاده از روغن‌های مخصوص کوتیکول
  • اجتناب کردن از استفاده‌ی استون و هر نوع مواد پاک کننده
  • سوزش بعد از کاشت ناخن و رفع سوزش

بهترین ناخن کار اصفهان 1401 هر گونه مشکلی اعم از سوزش ناخن برای مشتری را به راحتی رفع می‌کند. این سوزش بر اثر حساسیت به پرایمر اسیدی، بریدن دست با سوهان و گرفتن زیادی گوشت با نیپر به وجود می‌آید. جهت رفع این سوزش سه راهکار نیز وجود دارد. این راهکارها شامل شستن دست با آب و صابون قلیایی، استفاده از کرم برای دور ناخن و ماساژ دادن آن و استفاده از روغن کوتیکول برای جلوگیری از التهابات پوست انگشت می‌باشد.

کاشت ناخن ضرر دارد؟

هر نوع کاشت ناخن توسط بهترین ناخن کار اصفهان 1401 همان‌طور که زیبایی و جذابیت بسیار زیادی ایجاد می‌کند، ممکن است ضرر و عوارض احتمالی نیز برای هر فرد داشته باشد. این عوارض در برخی موارد جبران ناپذیر است. در این بخش با برخی از این عوارض آشنا می‌شویم. عفونت‌های قارچی و یا معمولی، شکنندگی و خرد شدن ناخن، از بین رفتن صدف ناخن، اگزما، تغییر کردن شکل، رنگ و فرم ناخن و همچنین متوقف شدن رشد ناخن‌ها از عوارض احتمالی کاشت ناخن می‌باشد.

کاشت ناخن در زمان باردای

بهترین ناخن کار اصفهان 1401 قبل از هر کاشت ناخن از وضعیت جسمی و باردار بودن مشتری اطمینان حاصل می‌کند. در واقع برخی از پزشکان عوارض کاشت ناخن در بارداری را این گونه بیان می‌کنند. بدن زن باردار و جنین به مواد شیمیایی کاشت ناخن حساسیت نشان می‌دهد و باعث عفونت و خطراتی دیگر برای جنین می‌شود.

بهترین ناخن کار اصفهان

حکم کاشت ناخن

به طور کلی نماز خواندن با ناخن کاشته شده از نظر شرعی و همچنین از نظر فقها مشکلی ندارد. ولی در این بین موضوعی مطرح می‌شود. در واقع وضو گرفتن با ناخن کاشت درست نمی‌باشد. اگر وضو صحیح نباشد، در حقیقت نماز نیز صحیح نمی‌شود. حال بر اساس گفته‌ی فقها فردی که ناخن کاشته است با استفاده از وضوی جبیره می‌تواند نماز بخواند.

سوالات متداول

  • چگونه می توانم بهترین انتخاب را داشته باشم؟

    در شهرنظر به راحتی می توانید نظرات و تجربه دیگران را مطالعه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در شهر نظر در تلاشیم بهترین ها را به شما معرفی کرده و چه بهتر که این موارد با نظرات مردم همراه باشید.

  • اطلاعات این مراکز مانند آدرس و شماره تماس موجود است؟

    تمامی مراکز معرفی شده در شهر نظر با آدرس و شماره تماس می باشد و اطلاعات لازم برای برقراری تماس موجود است. روی لینک کلیک کنید تا بهترین ها را داشته باشید.

  • ‫3 دیدگاه ها

    1. بهترین ناخن کار کسی هست که بتونه کارش را تمیز انجام بده که مشتری مرتب پیشش بره نه با تبلیغ بخواد جذب مشتری کنه من که هرکسی دیدم تبلیغ کرده کارش افتضاح ازآب دراومده واینم میدونم که میرن پول میدن که اسمشون به عنوان بهترین ناخن کار های اول بیاد بالا اینطوری درستش نیست بعد که دست طرف قارچ گرفت میگن خودت فلان کارونکردی

    2. بهترین ناخن کار کسی هست که بتونه کارش را تمیز انجام بده که مشتری مرتب پیشش بره نه با تبلیغ بخواد جذب مشتری کنه من که هرکسی دیدم تبلیغ کرده کارش افتضاح ازآب دراومده واینم میدونم که میرن پول میدن که اسمشون به عنوان بهترین ناخن کار های اول بیاد بالا اینطوری درستش نیست بعد که دست طرف قارچ گرفت میگن خودت فلان کارونکردی

      1. ممنون از توجه شما – ما تلاش کرده ایم در حد امکان اطلاعات ما با تحقیقات محلی و اینترنتی تکمیل و سپس بهترینها را معرفی نماییم.ولی با اطمینان خدمتتان عرض میکنیم که در معرفی بهترین ها ، هیچ تبلیغای انجام نمیدهیم بلکه برای تبلیغات فقط از جاهای تعبیه شده ،مجموعه ها میتوانند استفاده نمایند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دکمه بازگشت به بالا