تفریحسلامتیورزشی

بهترین و تمیزترین استخرهای اصفهان

بهترین و تمیزترین استخرهای اصفهان

سالم ترین و خوشمزه ترین اسنک امتحان کن و مشتری دائم اسنک فدک شو

۳مورد از بهترین و تمیزترین استخرهای شهر اصفهان

از زمانهای گذشته تا کنون آب مایه حیات و نشاط در زندگی مردم بوده است و استفاده از حمام ها واستخرهای آب گرم یا سرد برای رهایی از استرس و تنش های درونی همواره چاره ساز بوده منتها دغدغه همه افراد در انتخاب استخر علاوه بر زیبایی ساختار و وجود امکانات فرعی مثل کافه یا پارک آبی بیشتر تمیزی آن استخر می‌باشد. در این مقاله ما «۳» استخری که در شهر زیبای اصفهان از لحاظ تمییزی آب در جایگاه بالاتری قرار گرفته اند را به شما معرفی میکنیم ملاک برتری این استخرها براساس نظریات کاربران استخرها بصورت نظر سنجی در سایت ها و مصاحبه شفاهی صورت گرفته است.

بهترین و تمیزترین استخرهای اصفهان
بهترین و تمیزترین استخرهای اصفهان

1- استخر زمرد

استخر زمرد که ده سال از شروع فعالیتش میگذرد و فضای آن به استخر عمومی با (عرض۶متر و طول ۱۲متر)، استخر کودکان با(عرض۳×۴) و عمق(۳۰تا۶۰سانتی متر)، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی ،حوضچه آب سرد وکافی شاپ تقسیم میشود . این استخر از سیستم پخش صوت و سیستم مواقع اضطراری و همینطور فروشگاه لوازم شنا بهره مند است. در استخر زمرد شما علاوه بر شنا کردن میتوانید از خدمات آموزشی و ماساژ هم بهره مند شوید.

مزایای استخر زمرد

استخر زمرد دارای محیط تمیز و آب بهداشتی، برخورد خوب عوامل ،خلوتی و فضای آرامش بخش میباشد.

نوشته های مشابه
بهترین و تمیزترین استخرهای اصفهان
بهترین و تمیزترین استخرهای اصفهان

معایب استخر زمرد

کوچکی و جمع و جور بودن استخر و همینطور پارکینگ غیر رایگان را میتوانیم از معایب این استخر خوب بدانیم

آدرس استخر زمرد: خیابان علامه امینی، خیابان فردوس، کوچه فردوس اول مجتمع زمرد، استخر زمرد
تلفن استخر زمرد :09139656823

2- استخر مهتاب اصفهان

استخر مهتاب استخری است زنانه و مردانه که در ابعاد ۲۵×۱۲/۵ در سال ۱۳۸۸شروع به کار کرده است. استخری عالی برای وقت گذرانی و تفریح که فضایی شیک و طراحی زیبایی دارد و همه نوع خدمات آموزشی شنا در آن ارائه میشود فضای استخر شامل استخر عمومی، استخر کودکان ،اتاق ماساژ، سونابخار ، سونا خشک، سالن دوش ، جکوزی، فروشگاه و کافی شاپ می‌باشد.

بهترین و تمیزترین استخرهای اصفهان
بهترین و تمیزترین استخرهای اصفهان

مزایای استخر مهتاب اصفهان

اولین و مهمترین نکته وجود آبی تمیز با دمایی مناسب و دلچسب است عمق آب برای پیاده روی در آن بسیار مناسب است و مربیان وکادر خوب و با اخلاقی دارد.

معایب استخر مهتاب اصفهان

همانند اکثر استخرهای قدیمی نیاز به بازسازی دوباره دارد سونا خشک آن کثیف و فرسوده شده و غریق نجات ها از سن بالایی برخوردارند. بدلیل مستطیلی نبودن فضای استخر مناسب تمرین شنا نیست از دیگر معایب استخر مهتاب میتوان به قیمت بالا و کوچکی فضای آن اشاره کرد‌ و‌ جمعیتی که گاه بیش از حد ظرفیتش است.

آدرس استخر مهتاب اصفهان : چهارباغ بالا،ابتدای عطاالملک، کوچه ۲۲
تلفن استخر مهتاب اصفهان : 03136265225

۳- استخر باغ غدیر اصفهان

استخر باغ غدیر در سال ۱۳۸۲و زیر نظر ارگان دولتی شهرداری فعالیتهای خود را آغاز کرده این استخر شامل فضاهایی مثل استخر عمومی در ابعاد(۱۲×۲۵)،استخر کودکان،سونا خشک با قابلیت دیدن محوطه استخر ،سونا بخار،اتاق ماساژ، کافی شاپ و فروشگاه است و تمام خدمات آموزشی بصورت خصوصی و نیمه خصوصی از مقدماتی تا پیشرفته زیر نظر بهترین مربیان انجام میشود.در استخر باغ غدیر شما میتوانید از خدماتی مثل آب درمانی و استعدادیابی بهره مند شوید علاوه بر اینکه از انواع ماساژ درمانی مثل ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی، ماساژ روسی، ماساژ ریلکسی، ماساژ موضعی لاغری، ماساژدرمانی، آروماتراپی، و بادکش استفاده کنید.

بهترین و تمیزترین استخرهای اصفهان
بهترین و تمیزترین استخرهای اصفهان

مزایای استخر باغ غدیر اصفهان

یکی از چیزهایی که استخر باغ غدیر را در بین دیگر استخرها خاص و منحصر بفرد کرده استفاده از سالن اختصاصی و جداگانه برای بانوان است که از ساعت ۸صبح تا۱۲شب میتواند خدمات ارائه کند. از دیگر مزیت‌های مهم این سالن بهداشت و تمیزی آب و محیط آن است که توسط تعداد زیادی از کاربران تأیید شده است. و مزیت دیگر که کار را برایتان راحت تر میکند وجود پارکینگ رایگان می‌باشد.

بهترین و تمیزترین استخرهای اصفهان
بهترین و تمیزترین استخرهای اصفهان

معایب استخر باغ غدیر اصفهان

کوچکی استخر ،و بعضی اوقات بی نظمی آن است.

آدرس استخر باغ غدیر اصفهان: خیابان علامه امینی، باغ غدیر، استخر آقایان غدیر

تلفن استخر باغ غدیر اصفهان : 03132663600

سوالات متداول

  • چگونه می توانم بهترین انتخاب را داشته باشم؟

    در شهرنظر به راحتی می توانید نظرات و تجربه دیگران را مطالعه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در شهر نظر در تلاشیم بهترین ها را به شما معرفی کرده و چه بهتر که این موارد با نظرات مردم همراه باشید.

  • اطلاعات این مراکز مانند آدرس و شماره تماس موجود است؟

    تمامی مراکز معرفی شده در شهر نظر با آدرس و شماره تماس می باشد و اطلاعات لازم برای برقراری تماس موجود است. روی لینک کلیک کنید تا بهترین ها را داشته باشید.

  • نوشته های مشابه

    یک دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دکمه بازگشت به بالا