دکوراسیون

برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان

برترین نمایشگاه فرش ماشینی اصفهان

سالم ترین و خوشمزه ترین اسنک امتحان کن و مشتری دائم اسنک فدک شو

برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان

۱- شهر فرش اصفهان

یکی از مطرح‌ترین نامهایی که امروزه به لطف تبلیغات بی امان تلویزیونی بنرهای شهری و استفاده از بازیگران نامی بیشتر در بین مردم شناخته میشود بطور حتم برند شهر فرش می‌باشد که در اکثر شهرها ی ایران از تهران تا اصفهان دارای شعب متعددی است. ای برند پر آوازه که از فرشهای دستباف تا ماشینی از مدرن تا سنتی را به مشتریان خود ارائه میکند دارای فضایی زیبا و بزرگ با پارکینگ اختصاصی و ساعات کاری طولانی حتی تا دو بامداد است . این برند مدعی است که تمامی فرشهاش شامل گارانتی، تضمین قیمت،تضمین کیفیت، اقساط متنوع از( ۲۴ماهه , ۱۲ماهه و ۶ماهه) با پیش پرداخت و بدون پیش پرداخت و اقساط از (۶ قسط تا ۳۰ قسط)، حمل و نقل رایگان با ثبت در فاکتور خرید و تعویض فرش (در صورت نپسندیدند سایز و رنگ و تا ۵روز بعد از تحویل)است در شهر فرش از برندهای معتبر گرفته تا ناشناخته بسیار وجود دارد و تنوع بالا و بزرگی مکان یکی از دلایل گیج شدن مشتری است مخصوصا که بخاطر ساعات کاری طولانی و شلوغی جا اکثر اوقات پرسنل حوصله و وقت چندانی برای مشتریان ندارند .

برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان
برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان

با مراجعه به فروشگاه های شهر فرش می توانید تنوع محصولات را مشاهده نمایید و پس از تحقیق درمورد جنس فرش و قیمت و کیفیت اقدام به خرید نمایید. شهر فرش در اصفهان دو شعبه دارد که در ادامه نشانی و شماره تماس نوشته شده است.

برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان
برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان

شهر فرش شعبه اصفهان
آدرس شهر فرش شعبه اصفهان: اصفهان کنار گذر خیابان امام خمینی نبش مینو و شعبه دوم شهید کشوری
تلفن تماس شهر فرش شعبه اصفهان : 03133204500

۲- فروشگاه قالی الماس کویر کاشان

یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های فرش در شهر زیبای اصفهان که زبانزد خاص و عام است فروشگاه قالی الماس کویر کاشان می‌باشد این فروشگاه با قدمتی تقریبا سی ساله و با مدیریت جناب آقای حاج محمد حسین یوسفیان نائینی که یکی از خبره ترین افراد در زمینه تولید و فروش فرش ماشینی است اداره میشود. فروشگاه قالی الماس کویر همواره کوشیده با گلچینی از بهترین و معتبرترین برندها و مرغوبترین الیاف از بهترین شرکتهای معتبر و مطرح جهانی از جمله درالون و بایر آلمان همکاری کند. فروشگاه قالی الماس کویر در اصفهان توانسته با استفاده از فن آوری های روز دنیا فرشهایی ماندگار با کیفیت بالا و طرح و رنگهای مدرن و زیبا مناسب هر سلیقه ای به بازار عرضه کند. قالی الماس کویر کاشان در سال 1385 موفق به اخذ گواهینامه ایزو 9001 در زمینه کیفیت از شرکت UKAS انگلستان گردید. برند فرش الماس کویر از جمله برندهای معتبر صادراتی می‌باشد که در اصل مبلغ واقعی فرشهای کاشان است.

برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان
برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان

مزایای فروشگاه فرش الماس کویر کاشان

۱-از بهترین مزایای فروشگاه الماس کویر این است که سعی دارد با معتبرترین کارخانجات و برندها همکاری کند و فرشهای درجه دو و درجه سه از برندهای ناشناس در آن دیده نمیشود.

۲-پرسنل آموزش دیده ، مجرب و با حوصله: در فروشگاه الماس کویر به لطف دوره های آموزشی و جلسات متعدد ماهانه تمامی پرسنل در زمینه فرش آگاهی های لازم را بصورت گسترده دارند و در اصل کارشناسانی هستند که به شما مشاوره های خوب و مناسب میدهند. یکی از مبانی فروشگاه الماس کویر این است که هم زمان کافی برای کمک و مشاوره شما میگذارند و هم به هر قیمتی به شما فرش نمی‌فروشند و دیگر اینکه اطلاعات کافی و درست به شما میدهند طوری که شما بعد از خروج از فروشگاه خودتان یک پا کارشناس میشوید.

۳-در صورت اقدام برای خرید نقدی فرش شما شامل تخفیف های ویژه مخصوصا در ایام شادی میشود. به جز آن از آنجایی که این فروشگاه تقریبا مدیریت سنتی و مدرن را در کنار هم اعمال میکند بسیار با مشتری راه می‌آید و بقول قدیمی‌ها مرغش یک پا ندارد و تا آنجایی هم که راه داشته باشد با مشتری کنار می‌آید.

برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان
برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان

۴-خرید اقساطی از فروشگاه الماس کویر کاشان

الف -همکاری با تعاونی های متعدد و ارگانهای مختلف، خرید بصورت اقساطی

یکی دیگر از مزایای این فروشگاه این است که حدوداً با ۳۰ ارگان همکاری دارد و در صورتی که شما قدرت خرید نقدی نداشته باشید میتوانید با حضور در زیر مجموعه یک ارگان ، بانک ، یا تعاونی از خدمات قالی الماس کویر استفاده کنید در این حالت فرش با قیمت خودش برای شما فاکتور میشود و تعداد اقساط یا سود توسط ارگان مربوطه اعمال میشود.

ب-خرید بصورت اقساطی از فروشگاه الماس کویر کاشان

این خرید اقساطی در صورتی به شما تعلق می‌گیرد که شما زیر مجموعه هیچ نهادی نباشید و شامل همه میشود و بسته به شرایط شما و فروشگاه میتوانید بدون هیچ سود اضافه ای و با قیمت اصلی، فرش خود را بصورت اقساط خرید کنید.در این حالت ضوابطی وجود دارد که بسته به فصل فروش و حتی موقعیت شما ممکن است متفاوت باشد.

برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان
برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان

۵-امکان خرید فرش الماس کویر کاشان از راه دور

اگر شما ساکن شهر دیگر و حتی کشور دیگری باشید باز هم میتوانید از خدمات فروش الماس کویر اصفهان بهره ببرید در این حالت شما فرش خود را یا بصورت حضوری یا بصورت آنلاین انتخاب میکنید و بعد از فاکتور و سفارش فرش شما بسته به انتخاب خودتان برایتان ارسال میشود.

۶-از دیگر مزایای این فروشگاه این است که تمامی فرشها ضمانت نامه ۳۶ماهه دارد و حتی در صورتی که فرشها از نظر رنگ یا طرح یا سایز مورد پسندتان نباشد یا مشکلات دیگر داشته باشد میتوانید با مراجعه به فروشگاه فرش خود را تعویض کنید البته معمولا فرشها تا ۲۴ساعت بعد از فروش حق تعویض دارند.

۷-از آنجایی که این فروشگاه یک فروشگاه تقریبا بومی محسوب میشود در ارائه خدمات و کیفیت فرشها بسیار دقیق است .طبقه زیرین فروشگاه مختص انواع گلیم فرشها ، فرشهای ترک، فرشهای آشپزخانه ، فرش های کودک ، فرشهای هیت ست ، کناره های برشی ، گلیم های برشی ،روفرشی،تشک،پتوهای ایرانی و خارجی، حوله،متکا، بالش،سرویس خواب و پادری می‌باشد که حتی بصورت اقساطی هم قابل خرید کردن است.

۸-یکی از ویژگی های مهم برند الماس کویر کاشان این است که بجای اینکه تمرکز خود را بر روی تبلیغات گسترده تلویزیونی بگذارد بیشتر روی کیفیت کار و رضایت مشتریان کار میکند و اکثر مشتریان این برند از مشتریان ثابت هستند یا اینکه بوسیله تبلیغات کلامی از دوست و آشنا با این برند آشنا شده و از آن پس مشتری دائمی و پر و پاقرص آن شده اند.

برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان
برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان

این رضایت شامل ۱-کیفیت بالای فرش ۲-مدیریت درست و با ملاحظه ۳- فروش اقساطی بدون سود  ۴-رفتار حرفه ای پرسنل ۵-تضمین قیمت و تضمین کیفیت واقعی و در آخر خدمات پس از فروش آن می‌باشد.

۹- حمل نقل رایگان در محدوده شهری در صورتی که شما در شهر اصفهان ساکن باشید میتوانید از خدمات حمل و نقل رایگان قالی الماس کویر کاشان بهره مند شوید و در صورت راه دور با انتخاب خودتان میتوانید از حمل نقل با اتوبوس یا تیباکس استفاده کنید.

۱۰-همکاری با بهترین برندهای برتر ایران و کاشان(اصفهان)

فروشگاه قالی الماس کویر که دارای نمایندگی برند مطرح قیطران در اصفهان می‌باشد با برندهای مطرح دیگری هم چون برندهای زیر همکاری دارد.تمام فرش هایفروشگاه الماس کویر با بهترین الیاف و متد و با قیمت کارخانه عرضه میشود و از این جهت قیمتهای منصفانه ای دارد. الیاف این فرشها که شامل الیاف اکریلیک، هایبالک اکرلیلک، پروپبلین، بی سی اف، فیلامنت و…میشود در طرحهای سنتی مثل لچک ترنج، افشان، حوض، ترنج تو در تو ، طلاکوب ، مدرن یا فانتزی و فرشهای چاپی و فرشهای چهل تکه عرضه میشود.

الف- فرش محتشم کاشان الماس کویر اصفهان

برند محتشم اکثرا شامل فرشهای چاپی با جدیدترین متد روز و در انواع سنتی، مدرن ، پتینه یا وینتج، کودک،آشپزخانه و… می‌باشد در این شیوه که اولین بار در ایران توسط برند محتشم کاشان ابداع و اجرا شده فرش بصورت سفید و خام بافته شده و بعد رنگ بصورت تزریقی به ریشه فرش تزریق میشود در این حالت نه در اندازه ، نه در طرح و نه در رنگ هیچ محدودیتی وجود ندارد و طبق سلیقه و سفارش و طرح مشتری و با ابعاد دلخواه بافته میشود این فرشها از لطافت و نرمی خاصی برخوردارند.

ب- فرشهای زردتشت یا (شاهکار صفویه، ساتراپی)

این برند معتبر و مورد علاقه عموم که در قدیم بیشتر با نام شاهکار صفویه در بین مردم شناخته شده است وبا بیست سال سابقه امروزه فرشهایش تحت نامهای ساتراپی و زردتشت ارائه میشود.اغلب طرحهای این برند دارای طرحهای شلوغ رنگهای بسیار شاد و پرتنوع است که با مرغوبترین الیاف خارجی بایر و درالون بافته شده و جزء فرشهای صادراتی با استانداردهای بین المللی می‌باشد.
اگر شما بدنبال فرشهایی با نقشهای خاص و بیشتر پس زمینه کرم و آبی و سرمه ای هستید فرش های برند زردتشت الماس کویر کاشان انتخاب مناسبی است.

برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان
برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان

پ- فرش زرین سیلک کاشان الماس کویر کاشان اصفهان

فرش های زرین سیلک بیشتر در رنگهای کرم ، نسکافه ای ، و نقره ای عرضه میشود این فرشها که با الیاف ۰/۱۰۰ اکرلیلک و بصورت هایبالک بافته میشود بصورت نقش برجسته بافته می‌شوند و جزء فرشهای دو رو هستند که از یک طرف پر رنگ و از طرف دیگر کمرنگتر به چشم می‌آیند این فرشها دارای گل‌های شاد در رنگهای صورتی گلبهی و آبی است که بیشتر بصورت افشان یا افشان لچک دار بافت میشود و برای منازل نوعروسان با دکوراسیون های مدرن بسیار مناسبند.

ت- فرش قیطران کاشان الماس کویر کاشان اصفهان

اگر بیشتر بدنبال فرشهای مارک و برند هستید برند قیطران گزینه مناسبی است برند قیطران اولین کمپانی است که هم موفق به بافت فرش های ۱۵۰۰شانه گشت وهم دست به تولید فرش های میکرو اکریلیک زد که از خاصیت این فرشها لطافت و نرمی بیشتر و استفاده از رنگهای خاص می‌باشد فرش های میکرو اکرلیلک تنها مختص به برند قیطران است فرش های قیطران حزء برندهای صادراتی بسیار پرفروش دنیاست و خواهان بسیار دارد. لازم بذکر است که از اول از همه فرش های برند قیطران دارای طرحهای شلوغ اما لایت می‌باشد که در طرحهای افشان و لچک و ترنج و در رنگهای فیلی، نقره ای ، کرم و… بافته میشود پس در این فرشها بدنبال رنگهای تند و شاد نباشید و دوم اینکه فرش های قیطران بدلیل تبلیغات گسترده و برند سازی نسبت به دیگر همتایان خود که کیفیت مشابهی هم دارند از قیمت بالاتری برخوردارند.

ث- فرش پامچال الماس کویر کاشان اصفهان

فرش پامچال یا همان گلمهر سابق که در عرصه تولید فرش سی سال قدمت دارد در سال ۱۳۸۱با نام جدیدش دست به ابداع فرشهایی از جنس نانو زد که این فرشها خاصیت ضد لک، ضد بو، ضد حساسیت و آنتی باکتریال دارند. این فرشها بیشتر در طرحهای اسلیمی ، هندسی و لچک ترنج یا سنتی بافت و عرضه میشود امروزه فرشهای طلاکوب زیبا را میتوانید در کلکسیون پامچال بیابید.

برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان
برترین نمایشگاه های فرش ماشینی اصفهان

ج-سیزان (فرش ترک)

از مدرترین و جدیدترین فرشهای فانتزی یا ترک کاشان که در سال ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرده و بدلیل زیبایی ، کیفیت و قیمت مناسب به ۱۸کشور جهان صادر میشود. فرشهایی در غالب پتینه یا کهنه نما ، فرشهای آبرنگی، فرش های سنتی با ترکیب الیاف اکرلیلک و ابریشم مصنوعی، فرش های آشپزخانه و اسپرت با الیاف ویکرون و فیلامنت که هم دارای نقش های سنتی، افشان، و هم دارای طرح های خاص است. از خواص الیاف ویکرون و ابریشم مصنوعی که جزء الیاف پلی استر درجه یک محسوب میشوند این است که هم بدون پرز است هم خاصیت آنتی باکتریال، آنتی استاتیک، ضد حساسیت و ضد جریان الکتریسیته دارد.این فرشها طاهری مدرن و زیبا دارند که بیشتر در رنگهای مسی ، فیلی ، کرم و مشکی بافت میشوند و در اثر پاخوردن و شستشو براحتی سفت نمی‌شوند.

شما میتوانید تمام این برندها را در یک مجموعه کامل با نام فروشگاه قالی الماس کویر ببینید و انتخاب کنید.

معایب فروشگاه قالی الماس کویر :

۱-نداشتن پارکینگ اختصاصی را میتوان از معایب این فروشگاه بشمار آورد مخصوصا در ایام شلوغی که حتی سوزن انداختن نیست.

۲-نبودن فضای کافی برای بازی کودکان

آدرس قالی الماس کویر: اصفهان خیابان جی نرسیده به چها راه اریکسون روبروی خانه ژیمناستیک فروشگاه قالی الماس کویر
شماره تلفن تماس قالی الماس کویر : ۰۳۱۳۵۲۳۰۸۳۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا